Kollega Leinonen listasi aikaisemmin omia suosikkejaan Markkinointiviestinnän viikon ohjelmasta. Moni niistä on minunkin listalla. Lisäksi poimin omalle listalleni Tietoiskujen puolelta seuraavat:

Tiistaina 28.10. klo 9.30 Kabinetti E 104
Miten kuluttajat eroavat toisistaan Suomessa ja naapurimaissa? TNS Radar Research Consulting Oy
Miksi: ”Monen suomalaisen firman laajenemissuunta on joko länsinaapuri, itänaapuri tai Baltian maat. Toivottavasti esityksessä on kaikki nämä mukana ja tuloksena jotain muuta kuin jo tutut stereotypiat.”

Tiistaina 28.10. klo 10.00 Kabinetti E 110
Asiakaslehden prosessimallilla sujuvuutta lehdentekoon ja parempia tuloksia. Viisikko-Communica
Miksi: ”Pakko käydä katsomassa (tai itse asiassa laittaa agentti asialle, koska olen itse samaan aikaan lavalla), onko kilpailija keksinyt prosessiin jotain uutta.”

Tiistaina 28.10. klo 15.30 Kabinetti E 104
Medioiden yleisömittaukset meillä ja muualla – mitä uutta? TNS Gallup
Miksi: ”Mittaaminen kiinnostaa minua, koska se on usein vaikeata. Lisäksi se on Maggien ydinajattelua.”

Keskiviikko 29.10.  klo 10.30 Sali H
250 brändiä 90 sekunnissa. Timo Muhonen, Incognito, Zeeland Society Oy
Miksi: ”Hyvä Timo!”

Keskiviikko 29.10. klo 12.00 Kabinetti E110
Uuden lehden onnistunut suunnittelu, konseptointi ja lanseeraus – case Telma.
Alma Media Lehdentekijät Oy
Miksi: ”Olin aikanaan samassa tarjouskisassa mukana. Täytyy käydä katsomassa, millaiselle ajattelulle hävisimme.”

Keskiviikko 29.10. klo 13.00 Kabinetti E110
Asiakasmedia 2.0 – lehden ja verkon roolit. A-lehdet Oy, Digitaaliset mediat
Miksi: ”Toivon kovasti, että tämä ei ole Kiinteistömaailman Kotikissa-konseptin esittely.”

Mainokset