Tänään kannattaa lukea Kauppalehti. Sen välissä on 8-sivuisen liitelehden verran painavaa asiaa Suomen Asiakastiedolta.

”Yritysten perintään menneiden saatavien ja konkurssihakemusten määrä on alkuvuonna kääntynyt kovaan kasvuun. Esimerkiksi marras-tammikuussa yritysrekisteriimme on tullut 12 000 ilmoitusta maksamattomista trattasaatavista”, kertoo Asiakastiedon markkinointipäällikkö Pia Katila.

Nykyisessä taloudellisessa tilanteessa Asiakastiedon eri palvelumuodoista tarvitaan  tietoa. Moni tuntee Rating Alfan, mutta Asiakastiedon palvelupaletti on paljon moniulotteisempi.

Me Maggiessa olemme iloisia, kun saimme toteuttaa Asiakastiedolle lehden, jonka tavoitteena on ohjata tiedon tarvitsijoita oikeaan osoitteeseen. Mikä parasta onnistumista voidaan mitata hyvinkin konkreettisesti, sillä lehden rinnalle Asiakastieto toteutti tunnetko asiakkaasi –kampanjasivun, jonka kautta palveluita pääsee kokeilemaan. Kävijämäärä paljastaa aikanaan, miten onnistuimme.

Mainokset