Kun sanan asiakaslehti kanssa leikkii Facebookista tuttua Google-leikkiä, saa selville, mitä tässä oikein ollaan tekemässä.

Asiakaslehti on…

1.ylivoimainen tiedotuskanava.

2. ilmestynyt.

3. strategisten painopistealuiden ja tulostavoitteiden viestintäkanava.

4. tärkeä yhdysside yrityksen ja sen asiakkaiden välillä.

5. maksuton.

6. yritysten käyttämä yritysjournalismin väline, jonka avulla yritys voi kertoa omasta arvomaailmastaan ja toiminnastaan.

7. eräs viestinnän väline, jolla kohderyhmään pyritään tekemään toivottu vaikutus.

8. joidenkin silmissä menettänyt hohtoaan, mutta toisaalta monet uskovat yhä vahvemmin lehteen asiakassuhteiden vahvistajana.

9. yksi askelista asiakkaiden toivomaan suuntaan.

10. markkinoinnin vahva tukitolppa.

Mainokset