Maggie on koko kaksivuotisen taipaleensa liputtanut tavoitteellisen lehdenteon puolesta. Asiakaslehti on mielestämme markkinoinnin väline ja sellaisena sen onnistumista tulisi arvioida.

Synttäreiden kunniaksi halusimme kirkastaa ajatteluamme. Pohdinnat ja kokemukset lehdenteosta olemme nyt kiteyttäneet muotoon:
Me teemme tehokkaita lehtiä.

Mitä tarkoittaa tehokas lehti esimerkiksi viestinnän ja markkinoinnin kannalta?

  • Tähtää samoihin tavoitteisiin 
muiden markkinointi- ja
    viestintätoimenpiteiden kanssa.
  • Synnyttää materiaalia 
muihin viestintäkanaviin.
  • Saa koko organisaation 
sitoutumaan tekemiseen.
  • Sujuva prosessi vapauttaa resursseja.

Kun kysymyksen, millainen on tehokas lehti, esittää kaikille lehdentekoon osallistuville tahoille, saadaan lehteen kohdistuvista odotuksista kattava kuva. Sen pohjalta on hyvä lähteä rakentamaan tehokasta lehteä.

Mainokset