Sosiaalisessa mediassa yritys voi käydä dialogia, mutta myös uutisoida omia asioitaan. Pelkkä lehdistötiedote ei tänä päivänä kovin kauas kanna.

Aalto Executive Educationin Profile-lehti voitti pronssia New Yorkissa Custom Content Councilin Pearl Awards -kisassa. Kuinka käytimme somea yhdessä Aalto EE:n kanssa voiton viestimiseen?

1) Luvassa olevien palkintojen hehkutusta Facebookissa noin kaksi viikkoa etukäteen.

2) Toimittajien kontaktointi.

Pronssipalkinnon ratkettua 11.11.2010:

3) Hihkuntaa Maggien Facebook-sivulla.

4) Lehdistötiedote jakeluun.

5) Uutinen Aalto EE:n Facebook-sivulle.

6) Kirjoitus Maggien blogiin.

7) RSS Graffitilla automaattinosto blogista Maggien Facebook-sivulle.

8) Tiiseri Zeelandin etusivulle.

9) Tiedote Zeelandin sivuille.

10) Twiitti Aalto EE:n fiidiin.

11) Twiitti Maggien fiidiin.

12) Henkilökunnan retweettaukset.

13) Tiedote Aalto EE:n sivulle.

14) Tiedote Aalto yliopiston sivulle.

15) Voittaneen kolumnin vieminen Flickr:iin ihmisten luettavaksi ja jaettavaksi.

16) Kirjoitus Profilen Media Hubiin.

17) RSS Graffitilla automaattinosto Media hubista Aalto EE:n Facebook-sivulle.

18) Juhlakuvien lisäys Maggien blogiin.

19) Marmain uutisen nostaminen Maggien Facebook-sivulle.

20 Palkinnon tietojen lisääminen Profile-lehden Issuu-version yhteyteen.

21) Kommentteihin vastailua Facebookissa.

22) Tämä blogikirjoitus.

Mainokset