ABB – tehoa ja tukea myyntiin:

Teemme ABB Oy:lle 3 kertaa vuodessa ilmestyvää asiakaslehteä. Lehti tavoittaa noin 8000 energia-, prosessi- ja automaatioteollisuuden parissa työskentelevää insinööriä tai muuten teknologiataustaista lukijaa. Joulukuussa 2009 tehty lukijatutkimus kertoo lehden tehokkuudesta.

Lehden yksi keskeinen tehtävä on olla työkalu ABB:n myyjille. Painetun lehden lisäksi tuotamme lehtiprosessin ohessa myyjäkunnalle työkaluiksi:

powerpoint-esityksiä SlideShare-palveluun.
artikkeleita Scribd-palveluun.
• rinnakkaisartikkeleita alan ammattilehtiin ja ABB:n muihin julkaisuihin.

Lehti on myös Issuu-palvelussa ja näkyvästi ABB:n verkkosivuilla.

Aalto EE – nimi tutuksi ja asiantuntijuus esiin:

Huhtikuussa 2010 syntyneessä Aalto EE:ssä yhdistyivät Helsingin kauppakorkeakoulun HSE Executive Education ja TKK:n MBA-ohjelmat. Yrityksellä on Suomen lisäksi toimisto Singaporessa, mistä käsin se tarjoaa palveluita Singaporen lisäksi mm. Koreaan ja Taiwaniin.
Profile-lehti on keskeinen väline uuden Aalto EE:n tunnetuksi tekemisessä ja profiloimisessa kansainväliseksi johtamisen kehittämisen asiantuntijaksi. Lukijalle Profile tarjoaa konkreettisia työkaluja oman ammatillisen markkina-arvon kasvattamiseen.

Lehti ilmestyy 3 kertaa vuodessa suomen- ja englanninkielisenä. Sosiaalisen median eri foorumeilla on keskeinen rooli niin Profilen suunnittelussa, sisällön jalostamisessa ja sisältöjen jakamisessa:

• lukijoita kutsutaan mukaan ideointiin Aalto EE:n Facebook-ryhmässä ja lehden Media Hubissa.
• sisällöntuotannon aikana pyydetään kommentteja ja lisäideoita.
• lehden aineistoja jalostetaan jaettavaksi SlideShare-, Scribd- ja Issuu-palveluun.
• aineistoja hyödynnetään Aalto EE:n omilla verkkosivuilla.

Lehti palkittiin marraskuussa USA:n merkittävimmässä asiakalehtikilpailussa, Custom Content Councilin Pearl Awardsissa. Profilen Fear Explained -kolumni pokkasi pronssia paras kolumni-sarjassa.

Fennia tuntee yrittäjän arjen:

Koko Fennia-ryhmän yhteinen asiakaslehti on suomalaisten yrittäjien ja yrityspäättäjien luotettava tietolähde riskienhallintaan, turvallisuuteen ja yritystoiminnan johtamiseen liittyvissä asioissa.
Lehti on kiinnostunut erityisesti yrittäjistä , heidän toimintaympäristöstään ja heidän palvelemisestaan. Se tuntee yrittäjien arjen ja kertoo lukijoille muiden yrittäjien löytämistä parhaista käytännöistä. Lehdellä on vuosittainen kunnia esitellä valtakunnallisen Yrittäjäpalkinnon saajat.

Fennia-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Sen artikkeleita hyödynnetään myös Fennian verkkosivuilla.

Fortum Zoom – teemalehti henkilöstölle:

Zoom on koko Fortum-konsernin henkilöstölle tarkoitettu lehti, joka ilmestyy 3-4 kertaa vuodessa. Zoom rakentuu kerrallaan yhden teeman ympärille, eikä se yritäkään toimia konsernin uutiskanavana. Tavoitteena on tarjota henkilöstölle valitusta aiheesta kattava tietopaketti, joka voi toimia apuna vaikkapa perehdytyksessä.

Zoom on käsitellyt mm. työturvallisuutta, ydinvoimaa, kestävää energiatuotantoa ja päivitettyä strategiaa. Painettu lehti on tärkeä väline konsernissa, jossa iso osa työntekijöistä ei ole päivittäisessä työssään intran tai edes tietokoneen ääressä.

Lehti ilmestyy suomeksi, ruotsiksi, puolaksi, venäjäksi ja englanniksi.

Verkostopuolustus konkretisoi PVJJK: tehtävän:

Puolustusvoimien Johtamisjärjestelmäkeskus (PVJJK) on puolustusvoimissa uudehko laitos, jonka toimintaa ja tehtävää ei puolustusvoimien sisälläkään tunneta riittävän hyvin. Tunnettuuden nostamisen ja PVJJK:n asiakaspalveluroolin korostamisen välineeksi valittiin sidosryhmälehti.

Lehden tavoitteena on avata PVJJK:n tehtävää puolustusvoimien johtamisen ja tehokkaan toiminnan mahdollistajana ja todentaa, että PVJJK on tietotekniikan etulinjassa.

Verkostopuolustus-lehti on tarkoitettu puolustusvoimien henkilöstölle, muille turvallisuusviranomaisille ja PVJJK:n yhteistyökumppaneille. Se ilmestyy kaksi kertaa vuodessa ja sen rinnalle teemme yhdessä Zeeland Digitalin kanssa lehteä tukevaa sähköistä uutiskirjettä.

• painettu lehti ja Issuu-versio.
• sähköinen uutiskirje.

DrinkAdventures rakentaa kuvaa premium-juomatalosta:

Maggien ensimmäinen asiakas löytyi, kun Miikka lähti hakemaan meille kuohuviinikaappia. Kaappi löytyi Resta Servaalilta, ja samassa yhteydessä kävi ilmi, että alkoholijuomien maahantuojayritys Servaalilla oli tarvetta kumppanille, joka taitaa sujuvan asiakaslehtiprosessin. Yhteistyö käynnistyi keväällä 2008.

DrinkAdventures-lehti on tarkoitettu työkaluksi ravintola-alan ammattilaisille, Alkon myyjille ja päivittäistavarakaupan juomaosastojen vastaaville. Lehden keskeinen tehtävä on tarjota lukijoille tarinoita ja elämyksiä, joita he voivat jakaa eteenpäin omille asiakkailleen. Elämyksiä ja vinkkejä tarjoillaan myös viikoittain yhdessä sovitun sisältökalenterin mukaisesti Servaalin Facebook-ryhmässä.

• painettu lehti ja Issuu-versio.
artikkelit Servaalin verkkosivuille.
Servaalin Facebook-ryhmän sisällöntuotanto.

Lisäksi olemme tuottaneet lehtiuudistuksia ja –konsultaatioita:

Mm. Suomen Asiakastiedolle, SLO:lle, Cargotec-konsernille, Tullihallitukselle, Yara Suomelle ja Vantaan kaupungille.

Mainokset